måndag, oktober 05, 2009

INSÄLLT

Kom nyss hem från Sandviken, haft en jätterolig dag med roligt sällskap. Emma skrev nyss att Marilyn Mansons konsert den 9 November som jag skulle gå på är inställd. Roligt, har han svininfulensan som alla säger eller vad är problemet?

Jag är besviken på min karl och trött i huvudet så nu ska jag sova, i morgon blir jag hemma hela dagen. Ska bara till arbetsförmedlingen och sen hem och ta det lugnt. Har en hel del jag lär tänka igenom, stora beslut.

Och OM jag ska någonstanns i morgon är det in på BRYNÄS matchen, dom spelar hemmamatch och firar en jävla massa år så det är billigt inträde, 50 kr. Någon som ska med? eller ska jag behöva vara hemma hela kvällen också?

Godnatt!

1 kommentar:

Caroline sa...

That sounds good! (: Ida Caroline Korscheck, haha ;D
Ja det är sant, stod på aftonbladet för nån vecka sen att han hade svinis.