torsdag, oktober 15, 2009

091015

Godmorgon! Idag sov jag ut vilket var jätteskönt. Helt oroligt att jag kunde somna igår eftersom inte Tobias sov hos mig. Men det funkade, han kommer i morgon och stannar länge hoppas jag, iallafall tills på Måndagmorgon när han ska till skolan. Skönt också att han bara jobbar i morgon (fredag) sen resten av helgen är han ledig. Då finns det mer tid att åka iväg och göra något, funderar på att åka till nå museum eller något, Falun har jag vart på hundra gånger men ska kolla upp ändå för han har inte vart där.
Sen psyksjukhuset i Säter vill jag till men tror det bara är guidade turer, ska kolla upp det där idag.

Tänkte också, i brist på annat baka morotskaka idag och sen ta mig en promenad i finvädret (fast det är kallt ute). Vi hörs senare!

Inga kommentarer: