tisdag, oktober 13, 2009

091013

Godmorgon alla! I morse vaknade jag upp vid 09:00 och var lycklig av att få vakna i min älsklings famn. Finns ingenting som är bättre än det. Då känns det som att dagen kommer bli en BRA dag fast man är jätteförkyld och febrig.

Jag ska snart sätta igång med maten, blir pasta och ost & skinksås, min älskling vill ha det. Sen klockan 12:00 ska han ta bussen till skolan för jag blir hemma idag. Sen får man inte se han förns på Fredag igen, han jobbar kväll resten av veckan men måste dock sova hemma i Sandviken då eftersom det är skola tidigt dagen efter.

Nu kom han och ställde sig bakom mig och vill ha datorn, dags att gå till köket och börja med vår tidiga lunch. Har tänkt på en sak, antingen sen middag 21 på kvällen eller tidig lunch 11. Men det får bli så eftersom man lär hålla sig till jobbtider, busstider, skoltider m.m

Tobias: Har du tänk på en sak?
Jag: Nej, vadå?
Tobias: Varje gång jag vart här har det vart sol på morgonen.

Min älskling är så gullig, älskar dig Tobias!<3

Inga kommentarer: