fredag, oktober 16, 2009

SEG FREDAG

Kan jag lova att det är, så jäkla seg idag. Skulle helst vilja lägga mig i sängen och bara ligga där tills förkylningen och febern är borta. Mår piss och det blir inte bättre av att jag måste släpa mig till toan 20 gånger i timmen för jag är kissnödig hela tiden. Blääää...

Jag har inte fått någonting gjort alls nu på morgonkvisten fast jag varit vaken sen 07:00 i morse. Dags att få i sig lite mat nu, sen dags att städa upp i mitt rum. Har bara ett rum att städa och det håller jag knappt rent, men drygt när det blir dammigt så fort man sätter på överkastet på sängen. Aja, Fredag så blir dammtorka, dammsuga, fixa och dona. Sortera alla kläder som ligger på soffan m.m Vill ha mysigt till helgen eftersom min Tobias är ledig från jobbet i morgon och Söndag så det blir en massa mys. I morgon ska vi iväg på en tripp, trots att jag är sjuk. Mot Dalarna. Vad vi ska göra säger jag senare!

Morotskakan jag bakade igår.
Kanske slänger iväg receptet mellan städningen sen, Nu ska jag äta.

Inga kommentarer: