torsdag, oktober 22, 2009

091022

Hej alla! Imorse gick jag upp 07:00 för att Tobias sov här inatt. Han åkte iväg med mamma vid 07:30 tiden för hon började ändå jobba då, och så slapp ju jag åka iväg till Hofors. Pappa jobbade förmiddag så vart ensam hemma, tråkigt som vanligt. Gick och la mig i soffan vid tvn med bärbara datorn och mitt täcke. Men vart inte att blogga något då.

Resten av dagen ska vi väl inte prata om speciellt mycket. Är hemma och har duschat för en stund sedan. Har precis blåst håret nu och ska väl planera kvällen, den är ung vill säga och jag har jättetråkigt. Känner att jag vill åka iväg en vända någonstanns för mamma ska på middag med jobbarkompisarna och pappa ska va hemma och renovera i källaren.

Dags att smsa runt och se om någon vill göra något! Kanske uppdaterar mer senare, om inte så hörs vi i morgon.

Inga kommentarer: