måndag, oktober 26, 2009

KÄRLEK

Godkväll gott folk! Måste börja och säga att Brynäs vann, denna kväll kan inte bli bättre. Jag är så jäklans glad så jag vet inte va jag ska ta vägen. Det som har snurrat i mitt huvud nu i flera veckor är äntligen sagt och jag är så lättad. Jag har verkligen lättat på mitt hjärta idag och känner mig nöjd. Tack för att du är så förstålig, du är en helt underbar människa Lena. <3

Har hämtat Tobias på jobbet för 1 timme sedan och nu ska vi göra mackor och sen kolla på en film vi hyrde tidigare idag. Sen ska vi sova. I morgon ska han jobba hela dagen, från kl 13:00 - 21:00 så jag funderar på att åka och bada i morgon, skulle vara skönt att simma lite.



Tobias Piipoolainen, Tack för att du finns och för att du alltid står vid min sida. Att dela min vardag med dig gör mig så otroligt lycklig och att varje kväll ligga vid din sida och höra när du viskar små ord till mig för så jag smälter igenom hela sängen, Jag vill ge dig allt här i livet. Varje dag, varje sekund av resten av ditt liv kommer jag stå vid din sida och hjälpa dig genom alla svåra situationer. För vi båda vet att livet inte alltid är som på rosor men tillsammans, för att vi är starka och älskar varandra så klarar vi ALLT.

Min kärlek till dig går inte att beskriva, men att veta att du älskar mig så som jag älskar dig gör livet värt att leva. Vill inte förlora en sekund med dig, för du är den bästa och vackraste personen som finns. JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS, nu och föralltid!

Inga kommentarer: