fredag, oktober 02, 2009

091002

Hallå! I morse vaknade jag 09:00 hur pigg som helst och JÄTTEFÖRKYLD, jag som precis hade blivit frisk. Blir att klä sig varmare härdanefter, är ju trots allt höst nu. Iallafall så när jag vaknade hämtade jag bärbara datorn och la mig i sängen och kollade på filmen JUNO, den är faktiskt jättebra.

Nu har jag precis duschat iallafall och ska fixa mig lite nu, sen 14:00 ska jag hämta Tobias vid bussen, vi ska handla lite tills ikväll sen ska vi hem till mig och dricka kaffe. Sen mellan 16-20 ska han jobba. Och tills han kommer hem ska jag ha gjort middag och efterrätt till oss, vi firar faktiskt 5 månader idag. <3

Nyduschad och osminkad (ofixad)
Idag blir det grå leggings, svart spänd tubtoppklänning och svarta konverse
Hörs när jag skjutsat Tobias till jobbet. Före det vill jag bara vara med honom!

Inga kommentarer: