måndag, oktober 12, 2009

091012

Godmorgon! Idag är jag trött, febrig och ska bara vara hemma och ligga framför tvn och ta det lugnt. Klockan ringde 05:30 i morse, men jag och Tobias gick upp vid 06:00. Gjorde frukost och åt sen tog han bussen från mig 07:10. Saknade han så mycket direkt, jobbigt att vara ifrån varandra på veckorna men det får vi leva med tills vi flyttar till eget tillsammans. Träffas ju så ofta det går på veckorna ändå, även om det är en halvtimme så blir jag lycklig av hans närvaro.

När han hade åkt gick jag och la mig igen och sov tills 11:30. Sen dess har jag suttit vid datorn. Ska snart ta och göra lite mat sen blir det tv hela eftermiddagen tror jag. Hade planer på att åka till Sandviken och gå på stan där men tror jag ångrar mig för jag är så förkyld och febrig. Lika bra att vila upp sig nu så man blir frisk istället. Ska försöka uppdatera bloggen bättre idag, men vad jag ska skriva om är en annan sak.

NU: Mat
Hörs efter det!

Inga kommentarer: