fredag, oktober 09, 2009

JENNI HODÈN

Åh Jenni du är verkligen en av dom bästa personerna som finns. När vi snackar i telefon, som vi gjorde idag en bra stund. Vi har alltid roligt, skratta så jag grät i telefon. Vi skrattar åt precis allting, vi har exakt samma humor och det har vi haft ändå sen vi var små ungar som sprang runt på skolgården i lågstadiet.

Jag är så glad för din skull att du träffat Christian och att ni två snart blir tre, lilla Nova som kommer i November. Känner på mig att hon kommer bli exakt som du. En blond liten halv- norrländsk (Christian är uppifrån)sööööt tjej med en sjuk humor som hennes mamma.

Jag hoppas vi ses snart gumman! Jag älskar dig Jenni. <3

Bilden är sedan ungefär 5 år tillbaka.

1 kommentar:

Jenni sa...

Naa va söt du är! :) Det är synd att vi inte bor närmare varandra.. Älskar dig också! Puss