tisdag, oktober 27, 2009

TACK CARRO

Godkväll! Idag åkte jag in till Sandviken och hämtade upp Carro. Min kompis från Gävle, har inte träffat henne på 1 år nu faktiskt. Sist jag var med henne åkte jag till Örebro där hon går i skola och var där en helg. Vi får inte låta det gå så lång tid nu tills vi ses igen Carro, för såhär roligt som jag haft idag var det länge sedan jag hade. <3

Vi åkte till Stensätrasjön och tog massa kort, så fint där. Speciellt ikväll med alla löv och solnedgång. Efter att vi knäppt kort och det var kolsvart åkte vi till Maragoni och fikade. Sen vart det en vända till Rusta där jag inskaffade mig småsaker. Sen skjutsade jag Carro till bussen, sen åkte jag hem. Har precis hämtat min älskling från jobbet, han har nyss fått mat och duschar.

Lite kort!Kommer mer snart!



Inga kommentarer: