fredag, oktober 16, 2009

091016

Godmorgon! Idag har jag vart 20 år i 3 månader (16 Juli fyller jag år), har gått på systemet 2 gånger sen dess varav en gång på taxfree på båten, men där har man ju kunnat köpt i några år redan. Aja, inte det jag skulle prata om nu..



Klockan ringde 06:30 i morse men jag och Tobias låg kvar tills klockan 7 innan jag gick upp och gjorde frukost, han kom upp vid 07:30. Efter frukosten skjutsade jag honom till bussen vid 08:00. Sen dess har jag kollat på tv, ligger i soffan med minidatorn i knät nu. Fick sms av Tobias nyss och han slutar efter sitt truckprov kl 10:00. Då ska han antagligen hem en stund, sen kommer han hit. Han ska jobba mellan 16-20 ikväll så då ska jag göra middag tills han slutar, så blir det Idol ikväll också vi ska se på.

Nu strax ska jag sätta igång och städa mitt rum sen duscha så jag är klar tills han kommer, då ska vi handla tills ikväll. NÅGON SOM HAR TIPS PÅ MIDDAG IKVÄLL? Vet inte va jag ska göra riktigt.

1 kommentar:

Caroline sa...

Ja! ;D
Klart det kommer bli av! (: Men jag kommer känna mig som den fula ankungen jämfört med dig! <3