lördag, oktober 24, 2009

091024

Godmorgon! Idag har det varit en skön Lördagmorgon. Gick upp vid 09:45 och gjorde frukost till mig och Tobbe. Stekte ägg, så åt vi fralla med ost och gurka på. Mumsigt!

Har precis skjutsat han till jobbet och nu ska jag sminka mig lite och platta ner min kaluffs på huvudet. Sen ska jag åka till Sandviken och träffa Wicky. Får se vad vi hittar på men jag lär köpa ett par nya jeans och kolla på ett till par vinterskor.

Jag tar med bloggdatorn idag, min mini PC! Hörs senare gott folk!




Såhär såg jag ut igår när jag hade tagit ut mina två piercingar i näsvingarna och piercingen i överläppen på sidan. Var det snyggt och ha septum och labret eller ska jag ha alla 5 i ansikte?

1 kommentar:

Jenni sa...

Jag tycker fortfarande den där koringen är skitful, men det är ju du som ska ha den så du väljer själv :) Men det där var mycket finare än att ha alla i, det blir liksom för mycket och man ser mest piercingarna istället för dig. Puss