tisdag, oktober 20, 2009

091020

Åh mamma mia, idag gick jag upp kl 06:00 och gjorde frukost till mig och Tobias. Sen kl 07.15 gick vi ut och skrapade bilen om var full med is. Vi åkte till Sandviken, släppte av tobias vid skolan en sen åkte jag till Wicky i Årsunda. Vi packade ner allt i hennes rum för hon ska flytta. Sen åkte vi till Jysk och kollade sängar. Åkte till Valbo och gick in på alla affärer som fanns, Ikea var vi på i flera timmar. Vi hittade en säng på Jysk i Sandviken så vi åkte och hyrde släpvagn, HAAH var rätt kul att köra för det var en stor släpvagn med gallergrejs. Sen åkte vi till sandviken med den, bar upp den längst upp i huset i spiraltrappa, FYFAN säger jag bara.
Vi åkte tillbaka till valbo och lämnade vagnen och åkte till Ikea igen för att köpa lite möbler vi tittat på tidigare.

Sen åkte vi till Årsunda, packa ner täcke och resten av sakerna och åkte ner till lägenheten. Sen packa vi upp allting, åkte och handlade på Maxi ICa och nu sitter vi med en varsin bärbar dator i sängen här i lägenheten. Ekar här inne men det får vi leva med inatt, haha!

Nu ska jag fortsätta hjälpa Wicky att skruva ihop möbler, vi håller nog på lååångt in i midnatt. Godnatt!

Inga kommentarer: