måndag, oktober 12, 2009

TOBIAS

Ringde nyss min älskling och jag ska hämta han 21:00. Då ska vi åka och handla lite skinka och fetaost för vi ska äta sen middag tillsammans. Vi ska göra varma mackor. Att få vara med han såhär i veckan gör så mycket, blir så glad.

I morgon åker vi tillsammans till Sandviken efter vi sovit ut och ätit lunch. Vi ska göra ett ärende där tillsammans på stan, sen ska han till skolan. Sen resten av veckan ses vi nog inte, men det är ju bara onsdag och torsdag för sen på Fredag kommer han till mig igen och stannar till måndag morgon.

Nu ska jag göra mig en stor kopp te och kolla på The Hills på MTV, älskar serien. Måste köpa mig den sen, har inte sett om den kommit ut på DVD men tydligen inte eftersom den fortfarande visas på tv. Har inte så stor koll på serier och sånt där.

Dags att gå till köket..

Inga kommentarer: