måndag, oktober 19, 2009

HEMMA IGEN

Kom precis hem från Sandviken, Gävle, Valbo, haha.

Skjutsade älsklingen till skolan, sen mötte jag W och vi gick runt på stan i Sandviken, jag köpte mig ett par mjukisbyxor på Team Sportia. Kollade på skor också men hittade inge. Vi skulle in på bibblan på Folkets hus där och fyfan, röda mattan, ballonger, diskobelysning som snurra på golv och tak. Folk stod på kö 50 tals meter. Vi undra va det var, sen hörde vi att dom har släppt biljetterna till Melodifestivalen 2009, det ska ju vara i Sandviken på Göranssonska Arenan, det ser exakt ut som globen fast i mindre format då. Ska kolla upp hur mycket en sån biljett kostar sen, om det nu finns kvar vill säga.

Efter att vi hade tröttnat på stan i Sandviken hämtade vi min älskling och Sofia vid 14 tiden, skjutsade hem Sofia och sen åkte W, jag och Tobias till Gävle och gick på stan, där hittade vi inget. På vägen hem stannade vi på Klas ohlsson, alltid lika roligt. Köpte två jättefina glas, kattgodis, Tomteklubbor och Wonderbau till bilen. Tror jag köpte nå mer men kommer inte på nu. Sen vart det en vända in i Valbo, Köpte ett mörkbrunt långt ribbat linne där, jättefint. W fick med sig en skitbra bärbar dator hem, så hon var överlycklig.

Nu har jag precis kommit hem, släppte av W i Sandviken och Tobias i Hofors på jobbet. Ska upp med hans mobil till kl 19:00 då han har rast, jag har den på laddning här hemma just nu. Men nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag ringa W och planera kvällen. Kanske blir något roligt siddu!

1 kommentar:

Caroline sa...

Awwe, thanks! (: Men tröjan är hemsk!
Hihi, nej det är äkta, mitt eget hår :)
Vet inte, jag skulle vilja fixa mina naglar innan vi tar bilder, jag skäms över mina naglar. :(

Mäh, var ni i Gävle utan att hejja på lilla mig som slet som en slav? :p