söndag, oktober 25, 2009

BILDER

Sådär nu har vi ätit pizza, den vart verkligen lyckad. Kollat på Ensam mamma söker, längtar redan tills nästa Söndag. Börjar bli spännande nu på slutet! Nu ska vi strax gå ner och lägga oss, ser fram emot morgondagen. Vi ska sova ut, fixa oss och göra äggomelett. Sen ska vi hem till Tobias och vi tänkte städa hans rum, vore kul. HAHA. Sen umgås med hans pappa en stund. Sen ska vi ringa hans mamma och fråga om dom har tid att träffas också, dom ska flytta iväg så vi vill träffa dom så mycket som möjligt nu innan. Vet att det är många av er som är nyfikna på varför vi inte är hos hans mamma så mycket och sånt men jag tänker inte skriva någonting om Tobias familj för det är vårt privata liv, finns ett liv utanför bloggen och här ska inte allt avslöjas så mycket. Kan säga att Tobias lillasyster är världens sötaste och Tobias mamma är en mycket vacker kvinna.

Bilderna är lite i O-ordning. Nu säger jag GODNATT!

Världens sötaste Tobias i min pälsismysse
Kupolen
Pizzan vi gjorde nu ikväll
Tobias nya skor, BLEND
Skohuset 299 kr
Tobias i hans nya tröj-jacka, jäkligt snygg.
Cubus 399 kr
Min pälsmössa jag köpte
Mina fina UGGS jag köpte på Skohuset för 169 kr

Inga kommentarer: