fredag, oktober 09, 2009

HÄLSOCENTRALEN

När jag skulle upp och hämta Tobias vid bussen idag, 14:45 så när jag kom till rondellen, då är det 1 km kvar tills busshållsplatsen han hoppar av på. Då fick jag världens tryck mot min bröst, fast vid hjärtat. Kunde knappt röra mig eller något. När jag kom fram vid busshållsplatsen gjorde det så ont och allt bara svartna så jag höll på att svimma. Ringde pappa så han kom dit direkt. Helt skakis, blek, det tryckte och drog vid hjärtat så vi gick till hälsocentralen och fick komma in direkt till en sjuksköterska, hon kollade en massa saker. Sen fick jag lämna blod och sen satt vi i väntsalen en bra stund innan jag fick gå in till läkare som skulle kolla hjärtat och sånt, en läkarundersökning. Men allt såg bra ut men har feber 38,4 och är förkyld, troligen musklerna som drog ihop sig runt hjärtat och för att jag har lätt för att svimma så vart det nog därför jag nästan svimma av.

Tobias gick och jobbade sen iallfall och jag och pappa åkte och handlade tacosgrejer. Är hemma nu och ska duscha och hoppa i nå sköna kläder sen göra maten klar tills 20:00 då jag ska hämta Tobias vid jobbet. Blir en lugn hemmakväll idag, kolla på IDOL på tvn m.m

Inga kommentarer: