söndag, oktober 04, 2009

HEMMAKVÄLL

Mysig söndagskväll det vart då. Hämtade Tobias kl 19:00. Åkte hem och åt mat sen gjorde vi vofflor i pausen på Ensam mamma söker. Nu har vi nyss bastat och duschat och ska lägga oss och se klart på Juno som vi aldrig gjorde igår. Sen ska vi sova.

Ska upp vid 07:00 senast för Tobias ska ta 08:15 bussen senast för han ska till skolan till klockan 09:00. Har lovat han rostade mackor och kokt ägg frukost i morgonbitti. Han kommer tillbaka till Hofors till klockan 18 för han ska jobba då tills 21:00. Då hoppas jag att jag får hämta min älskling och ta en kvällsfika vid tvn hos mig och sen att han sover kvar tills Tisdag, men vi får se hur det blir med det. Han jobbar ju, måndag, Tisdag och onsdag så.

Nu avrundar jag kvällen och säger Godnatt, klockan är 21:30 , tidigt för att lägga sig men jag är otroligt trött. GODNATT!

1 kommentar:

Jenni sa...

Tyckte du sa att ni skulle åka till Sthlm? =S