lördag, oktober 17, 2009

091017

Godmorgon! Ännu en dag vaknar man upp i blåst och regn, fast det regnar inget nu tror jag men helt blött ute iallafall.

Har vart vaken sen 10:00 ungefär, då gjorde jag och Tobias frukost och satt oss inne i vardagsrummet och kollade på tv. Nu har vi precis duschat och jag ska fixa mig strax. Sen får vi se vad som händer idag. Anna vill ha med mig på fest i Falun men det blir de inte, dricker inte ens alkohol. Tobias vill till Fängelsemuseet i Gävle men dom stänger redan kl 17:00, lika som Framtidsmuseet i Borlänge gör, Köpcentrumet Kupolen stänger också 17 så ingen ide att åka dit heller idag.

Ska väl fixa mig nu sen får vi se vad som händer. Vi ska väl äta lite sen också, får planera dagen då. Men något roligt ska vi nog allt hitta på sålänge inte tiden rinner iväg allt för mycket.

Någon som vet om Blog Awards visas på tv ikväll? Skulle vara roligt och se, om inte annat får man läsa alla bloggar i morgon och se bilder.

Inga kommentarer: