fredag, oktober 16, 2009

JUST NU

Tog ett kort med camen på datorn på min KALINKA yoghurt. Den finns att köpa i Åland och kostar runt 5 svenska kronor. Sist vi var där nu för nån vecka sedan köpte jag med mig en hel platta hem, typ 20 stycken.

Finns inget som är godare än kalinkayoghurt. Hallon & Blåbär är min favorit. Om ni åker till Åland så testa på en kalinka då, ni kommer blir helt fäst vid den.

Nu får jag väl dock vänta tills nästa sommar innan vi tar bilen med oss till Åland då vi åker till dom stora affärerna Kantarellerna, Mattishallen och Sparhallen då jag kan köpa det igen. Men men, den som väntar på nå gott...

Nu ska jag njuta av min sista kalinka och drömma mig bort tills jag får köpa mer sånna. haha!

1 kommentar:

Jenni sa...

Har aldrig smakat, men den ser god ut :) Finns det inget ställe som tar in den nära Hofors? Eller som kan börja göra det?