torsdag, oktober 01, 2009

NY HEADER

Idol är slut och Andrej och Cicci åkte precis hem. Har jag ny header. Det är blandning av den jag har på min andra blogg om piercingar och tatueringar. Http://SandieKorscheck.blogg.se och sen jag hade förut här på bloggen.

Den får duga ett tag framöver nu, ganska grått men det är ju så jag vill ha det. Skulle bara vilja ha en sak ändrad men det vet jag inte hur man gör riktigt.

Hittade förresten några bilder sen 2008, smala ögonbryn, ljust längst in vid ögat och svart längst ut. Länge sedan man sminkade sig massa, nu för tiden sminkar jag mig knappt alls. Lite mascara bara. Hade satt dit två ringar på sidorna i underläppen, skulle jag passa med snakebite? kanske ska göra det och ha två små kulor där, ringar var inte så värst snyggt.

Inga kommentarer: