torsdag, oktober 22, 2009

SOM PÅ RÄLS

Hm, Tobias hade inte läst min blogg. Men mina tankar kunde han nog läsa. 5 minuter efter jag la upp förra inlägget ringde han och sa "Hej! Får jag komma och sova hos dig inatt? ", Självklart sa jag. Nu ska jag åka upp och hämta honom vid bussen, vi ska handla mjölk och grädde. Resten av kvällen blir framför tvn med varm Oboy med grädde på.

I morgonbitti ska vi upp vid 07:00, äta frukost sen åker pappa, jag och Tobias till Kungsgården (med två bilar) för vi ska lämna in ena bilen. Tobias tar bussen därifrån till skolan och jag och pappa åker hem. Sen kommer Tobias efter skolan och stannar hela helgen, dock ska han jobba på Lördag men det spelar ingen roll för han är ledig sen nästa vecka, dom har höstlov. Dock ska han jobba då, men han kan iallafall sova hos mig hela veckan. Ah nu vet ni vad som händer i morgonbitti, slipper jag stressa och uppdatera då. Inte för att jag behöver uppdatera men iallafall.

Säger godnatt för idag, ha en trevlig kväll allesammans!

Kvällens planer gick ju som på räls, Till slut iallafall.

Inga kommentarer: