fredag, oktober 23, 2009

091023

Godmorgon för er som nyss vaknat. Själv har man vart vaken sedan 05:30 i morse.
Gick upp då och käkade frukost med pappa och Tobias. Sen så åkte vi iväg till kungsgården och lämna volvon för dom ska fixa någon inbyggd motorvärmare. Tobias hoppade på bussen där till skolan och jag och pappa åkte hem. Sen dess har jag suttit vid datorn och läst runt på Internet.

Ska gå ner och städa lite i mitt rum sen fixa mig lite. Tobias slutar snart så ska hämta han vid bussen för han kommer hit då. Idag är han ledig så hoppas vi kommer på något roligt att göra idag för i morgon jobbar han hela dagen. Skönt att han har lov också för han blir kvar hela nästa vecka också. Fast vi åker nog hem till honom i veckan ändå.

Jag funderar på att ta ut piercingarna i näsvingarna, har ju i båda och den i överläppen på sidan. Tänkte bara ha kvar septum (koring) och Labret (underläppen i mitten). Sen funderar jag på att försöka bleka en jäkla massa i överhåret och sedan färga i någon fin ljusbrun färg! Saken är ju den att hur mycket jag än bleker i håret så tar det inget för att jag färgat svart på svart på svart i flera år nu. Så jäkla drygt! Va tror ni om den iden? Någon som har tips på hur man färgat håret bra? haha!

1 kommentar:

Jenni sa...

Någon piercing du borde ta bort är koringen. Förlåt, men det är nog den fulaste piercingen man kan göra. Och man ser verkligen ut som en ko, har aldrig sett någon som passar med det! Men det är bara min åsikt :p Angående håret borde du låta det vara ett bra tag. Avfärga det 1 gång (använd 2 förpackningar!!) och låt det vara i en månad. Sedan ska du nog se att om du gör en MASSA slingor så borde det bli ljusare.