söndag, april 13, 2008

Värdelösa Söndagar.

Vaknade nyss och fick massa frågor att svara på, t ex varför jag har mjukisbyxor som det är en fläck på, det är ju målarfärg. Och varför jag har en tröjja som det är ett litet hål på, vad spelar det för roll? Jag är hemma och drog på mig nått bara snabbt.
Min dag började verkligen hur bra som helst, eller inte..

Bror Andrej och hans flickvän Jenny kommer hit nu för vi alla ska äta, men dom får äta själv kan jag bara säga. Idag ska jag bara sitta och ha tråkigt framför datorn och kanske kolla på en film, om jag har nån att kolla på. Såg dom två filmerna jag köpte igår inatt. Det visar sig vad som händer.
I morgon drar skolan igång iaf, fullt upp hela veckan. Får se om jag har tid en stund på kvällen och skriva nått, det visar säg. Eller hur? Nu ska jag ha tråkigt, hörs kanske sen.
Ciao!!

Inga kommentarer: