söndag, april 06, 2008

Ni som är nyfikna.

Nu ska ni få höra hur mitt liv är och hur ont det gör att ha det där trycker i tinningen och klumpen i halsen som bara vill ut. Hur jag försöker spela glad när det är människor omkring mig och hur svårt det är att hålla gråten inne när man ser en bild på en viss person och tänker på allt man sagt till den och allt man bestämt att man sa göra tillsammans.. Hur ont det gör att höra nån säga: Jag vill inte ha dig i mitt liv nå mer.
Jag är kär i en person som inte vill ha något med mig. Jag orkar inte med vardagen i skolan och jag orkar inte med att umgås med vänner. Varje kväll gråter jag mig till sömns i min säng där det känns så tomt. Det ända jag vill är att visa, visa alla människor, hans vänner, mina vänner, min familj och hela världen att jag älskar den där killen mest av allt på denna jord. Jag har inte känt såhär för någon annan människa och jag har aldrig kunnat berätta dom sakerna jag berätta för honom för nån annan person heller, inte ens till mina vänner.
Jag vet att det är dagt att börja acceptera saker här i livet och om det är det bästa för dig så får det blir såhär. För jag älskar dig så mycket och jag vill att du ska vara lycklig och om du är det med någon annan så är jag glad. Man gör väl allt för den man älskar väl? Jag vet själv att jag inte gjort det men jag har inte chansen att visa det heller nu när allt är försent.

Synd att vi aldrig kommer få göra allt vi har pratat om.

Jag glömme dig aldrig. <3

Inga kommentarer: