lördag, april 12, 2008

Dålig dag?

Godkväll! Klockan är snart 23:30 och jag sitter ensam i soffan och tänkte skriva av mig lite.
Jag har varit i Sandviken och lite överallt idag och handlat småsaker. Sen mot kvällningen har jag umgåtts med GusstN som nyss åkte hem. Har flätat i mina dreads (vita och svarta) i hennes hår och tror att hon var nöjd. Sen har vi kollat på en film jag köpte idag, The Perfect Man hette den, Hillary Duff var med i den och den var riktigt bra. Den fick mig att tänka på saker som är viktiga i livet.
Just nu känner jag mig mest förvirrad över vad jag vill göra och vad som kommer hända efter studentdagen som börjar närma sig. Alla har väl sina drömmar och jag vill inte vara kvar i Hofors, vill bort ifrån allt och träffa nytt folk och börja mitt liv. Jag vet en person jag skulle vilja börja min framtid med men eftersom jag gjort om jag gjort är det som det är.
Jag vet inte vad jag mer ska säga nu utan jag ska lägga mig och tänka på vad jag egentligen vill med livet och sen ska jag sova och vakna upp till en ny dag.
Godnatt! :/

Inga kommentarer: