tisdag, april 22, 2008

Snabbvesit i skolan.

Nu sitter jag nere i mitt mörka rum igen, vart en snabbvesit till skolan. Kom dit och mötte Elin och därefter kom Richard "brorsan" också. INTE en lärare nere på HP. Sen kom Philip och Ante och sa att Leif som vi skulle ha idag är på rättegång genom skolan med SP-arna.
Ringde vår mentor Gunilla.. och hon var på väg till skolan, så vi snackade lite med henne och sånt där sen gick vi och kopierade lite uppgifter Leif hade lämnat som vi skulle göra och det var 12 kapitel typ och 30 uppgifter på varje, så idag ska jag plugga massa hemma och skicka in till han.

Träffade även vår gamla mentor Anki som nästan ströp oss för vi inte hade vart på hennes lektion i fredags. Sen pekade hon finger till oss och gick, ha ha. Hon är så rolig, ser ut som en hemmafru också med sina rutiga kjolar och små skjortor.
Elin skjussade hem mig nu och jag har nyss satt på mig kjol och thights, ska ta ut datorn på farstukvisten och sätta mig och plugga nu.
Ses ute i solen!!

Inga kommentarer: