söndag, april 27, 2008

Å heliga söndag.

Idag sov jag ut, iaf lite. Sen har jag vart ute och gått med GusstN och inte så mycket mer.
Skulle egentligen kolla på film med Kim, Jenna, Micke, Matte och Jonte men dom kom när jag drog. Eller iaf Micke, Jenna och Matte.
Har inte hunnit ladda in korterna ifrån Ålands-resan och nu är jag så trött så jag ska lägga mig direkt. Börjar 9:35 i morgon först och då ska jag ta med datorn till skolan för jag ska klippa och grejja med det vi filmat på skolan. Får se hur trött jag är i morgon. Ska även till Ungdomsmottagningen i morgon och sen blir det väl att umgås med GusstN eller någon resten av dagen.
RICHARD ROLF, om du läser detta så.... TA DIG UPP I MORGONBITTI OCH KOM TILL SKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Godnatt!!!

Inga kommentarer: