onsdag, april 16, 2008

Stressig dag.

Min dag började med att jag glömt att sätta i laddaren i mobilen igårkväll så den hade dött under natten så jag vaknade aldrig av ringklockan. Mamma väckte mig och då var klockan 08:30 och jag börjar 08:45. Flög upp och klädde på mig och borstade tänderna och åkte till vuxenskolan där vi har akvarellmålning. Vi gjorde inte så mycket där förutom att klippte och klistade lite bilder vi målade förra gången och så målade vi ramar och ramade in våra verk.
Knäppte kort så lägger upp dom ikväll om jag har tid.

Vi fick sluta lite tidigare så då blev det att traska till Sparköp sen satt vi oss vid "plattan" och solade, sen kom Bella och snackade lite och vi snackade om att vi skulle komma typ 40 st personer på en varsin sparkcykel som är eldriven så man bara kan gasa, vi skulle iaf åka med dom på stora vägen till Gävle. Det skulle se så fult ut. Iaf, sen drog Bella för att möta Mona så jag och Richard traskade till skolan och satt vid datorerna nere på HP och kikade runt på Internet. Sen hade vi turism till 14:10, sen drog jag hem och nu sitter jag här.
Idag ska jag ladda över alla Marilyn Manson bilder på bärbara datorn och skriva några A4:an om konserten som jag ska redovisa imorgon när jag har Kommunikation. Sen måste jag göra klart det jag höll på med på Turism idag och skriva in på datorn och skicka till läraren och sen har jag två stora arbeten jag måste göra klart till i morgon och lämna in sen ska jag hålla på med att Planera en resa också som är inom turism, har 11 kapitel att göra i Bransh och Produktkunskap som ska lämnas in i morgon och det kommer jag aldrig hinna göra idag. Sen har jag två pappren med uppgifter som ska göras som ska in första timmen i morgonbitti i Organistation och Ledarska.
Sen har jag inte ens börjat med projektarbetet som snart ska vara inlämnat och jag har inte ens börjar skriva loggbok om det. Är så stressigt nu för ikväll ska jag åka och kolla när GusstN ska uppträda med skolan. Så ska träffa Malin före för hon ska vara med också. Sen har jag planerat bio med Niklas ikväll 20.30 i Gävle så det vet jag inte om jag hinner med heller. :(
Dags att sätta igång, hörs.

Inga kommentarer: