söndag, april 06, 2008

Tillbaka till vardagen i morgon.

Dagens händelser ska vi inte prata om, det finns en person vet och där får det stanna. Tack för att du har lyssnat och för att du förstår. Äntligen blir det av, det vi längtar efter båda två. <3

I morgon är det måndag och jag börjar plugget kl: 09:35 men ska väl träffa brorsan Richard och Elin en stund före så man hinner snacka av sig lite. Morgondagens lektioner är Naturkunskap, Turism, Bransh och Produktkunskap och nått mer, men kommer inte riktigt ihåg.
I morgon efter skolan händer det roliga saker, KANSKE att ni få bild på det i morgonkväll när jag kommer hem. Annars får ni undra nån dag till tills jag har bild på mitt verk.
Nu ska jag borsta tänderna och hoppa i sängs sen vänta tills skrutt ringer. Hoppas ni haft en bra söndag och att ni lärt er nått nytt för det har jag gjort.
Hörs i morgonkväll, Godnatt!

Inga kommentarer: