lördag, april 19, 2008

Godmorgon Lördag!

Idag vaknade jag vid 12:30 tiden och har hoppat i myskläder och just nu sitter jag och ska lyssna igenom 300 brända cd-skivor jag inte har nån aning om vad det är på dom. Så det är väl det jag ska sysselsätta mig med nu på eftermiddagen. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men ska väl ringa runt lite folk och kolla om dom har lust att hitta på något.
Meeeen.... Snart kommer jag släppa bomben om vem han är också, måste bara vara säker på att det är de här jag vill. Men han gör mig glad och jag trivs med att ha honom i mitt liv.

Kom precis på också att vi är lediga på måndag, så otroligt skönt. Då blir det att plugga massa hela dagen, i morgon blir det att plugga lite också tror jag. Om inget annat roligt händer. Men nu kanske man ska ta sig något att äta, blir nog nudlar.

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer: