torsdag, april 03, 2008

Pissdag.


Började med att sova över så Elin hämtade mig 08:10, mådde illa hela morgonen för jag var hungrig. Sen åkte jag, Elin och Efrian ner till affärerna med lärare Gunilla för vi skulle hämta saker på en varsin affär vi skulle skylta med. Jag gjorde för hemtrend och var riktigt nöjd.
Sen har vi haft ind.val (kommuniktation) och jag är BÄST på det, vi gjorde nått test och man skulle ha så lite poäng som möjligt och jag och Ante fick MYCKET BRA alla andra var dåliga. Sen idag har jag inte gjort mycket förutom att bråkat med vissa personer och tänkt på Adel som ska bli utvisad, poliserna var till skolan idag. :'(
Sen har alla tjatat om att dom vill att jag ska gå på Studentbalen för annars blir Elin den ända tjejen eftersom det bara är jag och hon i klassen som är tjejer. Men vi får väl se hur det blir med det. Har ingen att gå med förutom N, men vet ej riktigt vart jag har honom just nu.
Nu ska jag poppa popcorn och kolla på en film tror jag, sen lägga mig i tid så jag orkar upp i morgon.
Tänker på dig Adel, du finns i våra tankar och våra hjärtan. :'( <3


Inga kommentarer: