onsdag, april 09, 2008

Stressig dag.

Nu har jag satt mig ner för att vila hjärnan ett tag ifrån stress och plugg. Hade akvarellmålning i morse och jag och brorsan kom lite försent men det gjorde inget, IP-arna var tillbaka så fick träffa Jenna. Vi lekte med vatten och målafärg och mitt päron vart snyggt plus mina andra konstverk.
Sen gick vi i snöovädret till skolan för att sitta och vänta i 2 timmar tills man skulle ha utvecklingssamtal men jag fick ha det lite tidigare så jag kunde åka hem. Det gick bra på samtalet och jag har inte alls så mycket rester jag trodde att jag skulle ha, så nu blir det bara att ligga i och göra det som kommer upp dom närmaste veckorna.
Har även gått igenom alla mina barbie dockar idag, så det vart att leka lite också med dom. Bytte kläder på Mel B barbie´n och sånt där. Sen hittade jag min barbiesäng i guld med rosa täcken och sånt med hjärtan på. Så ser man en liten blodfläck och då kastade jag iväg det för jag kom på att när vår lilla kattunge dog bäddade jag ner den i sängen så fick den ligga där i några dagar innan vi grävde ner den ute. Kattungen vart bara 3 dagar typ så den var liten. Blodet var ifrån navelsträngen säkert. ha ha
Har skickat in alla uppgifter i Turism för ett tag sedan och nu snart tänkte jag poppa popcorn och kika på en film, om jag får igång ljudet på tv-n. Kablarna jävlas med mig, men ska försöka iaf. Annars ikväll blir det att ta det lugnt och kanske läsa lite i Naturkunskapsboken, har prov nästa Tisdag.
Trevlig kväll.

Inga kommentarer: