måndag, april 21, 2008

Studiedag- Ledig!

Har vaknat för en timme sedan ungefär. Fått ganska lite sömn inatt pga att jag vart så besviken på en person. Sen får ni ursäka mitt inlägg här under, fick psykanfall igår och viste inte vad jag gjorde.
Idag är vi lediga så jag ska inte göra så mycket, ska städa lite i mitt rum och plugga lite hade jag tänkt mig. Sen blir det att färga mammas hår senare. Ska nog färga mitt i veckan också, det är svart men har lite utväxt, vill vara fin när jag ska till Åland och röjja med Malin, ha ha.


Veckans planer:

Tisdag: Har två timmar Bransh och Produktkunskap, plugga resten av dagen.
Onsdag: Akvarellmålning 3 timmar, Turism i 2 timmar.
Torsdag: Praktisk Marknadsföring 2 timmar, Kommunikation i 3 timmar. Malin kommer och sover hos mig.
Fredag: 07:00 åker vi ifrån Hofors mot Sthlm, tar båten till Åland och sover på hotell en natt.
Kommer hem på lördagkväll vid 23:30 tiden till Hofors igen.
Sen är det söndag och då ska jag väl plugga, sen skolveckan efter det kommer gå fort. Blir skola Måndag, Tisdag och halvdag på Onsdag för då är det sista April. Då kommer sötnosen till mig, fest på kvällen och är ledig torsdag och fredag. Sen är det helg och på måndagen är det MAJ månad och det är sista månaden i skolan innan studenten. Den månaden kommer bli jobbig, men sen är det klart med skolan.
Nu ska jag dunka dansband och städa lite, hörs ikväll!

Inga kommentarer: