torsdag, april 24, 2008

Nästan klar!


(På bild, Malin och jag för två år sedan)

Nu har jag kastat fram allt jag ska ha med mig på sängen, nästan allt iaf.

Och jag har suttit ute på balkongen och ätit kvällsmat, det vart pasta och pastasås. Har fixat ihop cd-skivorna jag ska ha med mig och letat på solbrillorna har jag också gjort.

Sitter här med älsklingen nu och snackar lite, kommer sakna han när jag kommer vara borta. Jobbigt att inte kunna säga godnatt på kvällen men han kommer iaf få sms.
Malin har ringt också, hennes pappa är på träning så han ska skjutsa hit henne till 20:30 först. Sen tjatade hon på att jag skulle komma och hjälpa henne med att välja vad hon ska ha med sig för kläder men jag har inte haft tid med det, så Ida skulle dit istället. Det är så att när Malin inte vet vad hon ska ha med sig så packar hon ner allt hon har, då menar jag ALLT. För två år sedan när vi skulle vara borta i en vecka i Åland så hade hon med sig en bag , en dragväska på hjul och en påse med kläder.
Hoppas det blir mindre denna gång, kommer ju hem natten till söndagen så vi är inte borta så länge.
Ska packa ner allt i väskan nu och sen vänta på att Malin ska komma så vi kan spela Guitar Hero, skriver hejdå i morgonbitti innan jag åker.

Inga kommentarer: