fredag, april 18, 2008

Äntligen helg.

Nu har jag precis vaknat och tänkte fixa mig lite snabbt och äta en macka innan jag drar till skolan. Börjar 09:35 och då har jag Svenska en timme. Sen har jag bara Naturkunskapsprov sen slutar jag. Men vet inte om jag ska göra det idag, får se det sen.

Egentligen så går jag till skolan idag bara för att jag MÅSTE lämna tillbaka USB-kabeln för filmkameran till min svenskalärare, annars hade jag stannat hemma idag. Men har inte vart i skolan på en Fredag på hur länge som helst heller, så lika bra att gå dit.

Idag är det fredag, HELG!! Är ledig på måndag också så det blir en liten långhelg. Vet inte riktigt vad jag ska göra än, men det visar väl sig under dagen idag. Om ni har förslag, hör av er.

Hörs senare !

Sitter och saknar dig min snuttegull nu.. :( <3

Inga kommentarer: