lördag, april 05, 2008

Vart ett blogginlägg ändå.

Yes det vart ett blogginlägg till nu såhär innan det är läggdags fast jag hade skrivit att jag kommer ha fullt upp och att vi hörs i morgon.

Men..


Med tanke på att jag flängt runt överallt idag så har dagen vart rätt lugn ändå och nu sitter jag och lyssnar på radio, självklart är det Mix Megapol. Ska snart hoppa till sängs och fortsätta läsa boken om Marilyn manson- Den långa vägen ut ur helvetet som den heter, sen försöka få lite sömn. Sen skolan satt igång nu så är jag trött tidigt på kvällarna, men det är väl för att man går upp tidigt på morgonen sen är det ju bra att man får mycket sömn.
Och i morgon är det Söndag, då vet jag inte vad som händer riktigt. Bara höra av er om ni har nått roligt man kan hitta på.
Natti natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.