måndag, april 14, 2008

Nu är ljuset tänt för dig Engla.

Det är nog inte bara jag som sitter med ett ljust tänt nu i Sverige. Allt detta om Engla har berört hela Sverige och det är som dom säger, HELT SJUKT!
Annars så kan jag berätta att jag och Malin hade en skön promenad ute i regnet och haglet, vi lekte lite vid vår gamla skola Haga också och sen åkte jag hem. Nu sitter jag och kollar på The perfect man som jag såg i förrgår också, men om en film är bra kan man se den igen. I brist på annat. Blir att lägga sig tidigt idag för jag ska upp halv 7 redan. I morgon väntar en lång dag och jag blir ensam hemma hela dagen efter skolan och kvällen, varför berättar jag för er alla.
Vila i frid nu lilla Engla och nu säger jag GODNATT för mig.
Han är så söt! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

du är så söt!