onsdag, april 30, 2008

Valborg!!

Idag är det valborg och det SUGER om jag ska vara helt ärlig. Min dag började ju hur bra som helst, för en gångs skull gick jag upp i tid för vi skulle ha akvarellmålning som jag faktiskt gillar.
Sen så var Elin jättetrött men fick uppe henne till slut efter att ha skickat 40 sms. Richard Rolf sov till 12.00 typ. Iaf, jag åkte upp till Elin och satt hemma hos henne medans hon fixade sig, sen åkte vi till Vuxenskolan där vi skulle ha målning så sitter det en lapp på dörren att det är stängt idag. Så vi vart sura, för vi skulle inte ha något att göra på 5 timmar. Sen åkte vi till skolan och gjorde uppgifterna vi skulle göra på eftermiddagen i Turism så fick vi sluta kl: 12.00
Väl hemma så har jag städat hela mitt rum och dammtorkat och dammsugit m.m. Nu ska jag och mamma äta grillad lax, grekisk sallad och potatiskroketter. Sen blir det att sitta hemma hela kvällen, ska plugga massa hade jag tänkt. Skulle egentligen ut och festa med alla kompisar men det är inte en jävel som kan planera något så då skiter jag i det. Dom får ringa hur mycket dom vill men nu har jag bestämt att jag ska vara hemma. Blir förbannad nu igen, Förstår inte hur dom kan säga: Men klockan är bara 16.00 nu , vi hinner planera sen när jag vet.
URSÄKTA, jag bor utanför Hofors så jag måste veta så jag kan planera skjuts dit och hem och jag måste hinna fixa mig och allting. Men eftersom dom inte säger något så får dom skylla sig själv sen ikväll om dom ringer och frågar om man ska med ut. Då är det försent.
Aja, hörs ikväll!! Puss på dig Charles älskling, tack för att du finns. <3

Inga kommentarer: