onsdag, april 02, 2008

Fortsättning av 2 April.

Jag hade Akryl/akvarellmålning idag i 3 timmar på förmiddagen. Som vanligt var vi inte full klass, Det var bara jag, Elin, Abdi och Philip där.
Det roliga är att Efrian bor i samma hus som lokalen är i, men tydlingen låg han hemma och sov. Ni ser ju mitt fina jingjang märke där på bilden, hö hö.

Idag hade vi en kvinna som lärare och hon var helt tokig och hoppade runt och sa: mer vatten, mer vatten, LÅT DET RINNA.


Vi slutade iaf vid 11 tiden så då kom mamma och hämtade mig och idag har jag inte gjort mycket, har pluggat lite men det har inte blivit mycket av det för jag kan inte koncentrera mig för det är så mycket omkring som händer. Nu ska jag snart laga Tacos med mamma och pappa och sen ikväll blir det att sitta vid datorn lite och duscha innan jag ska sova.

I morgon är det skyltning som gäller så jag ska till Hemtrend och hämta saker dom har plockat ihop sen är det Kommunikation i 3 timmar på eftermiddagen så då blir det att fortsätta med redovisningen jag ska göra om Marilyn Manson konserten jag var på den 15/12-07.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: