onsdag, april 23, 2008

Ondag!


"Godmorgon" bloggen!
Idag har jag inte vart i skolan för jag känner mig inte så värst pigg. Men i morgon ska jag dit, går full dag då men kanske drar hem lite tidigare eftersom jag vill hinna packa och duscha och fixa innan Malin kommer och ska sova hos mig.
Idag har jag vart i Sandviken med mamma en sväng faktiskt och köpt svarta leggings som jag ska ha på Åland när jag och Malin ska ut och härja, så det får bli Jeansklänningen till och för att vara lite tuff på det blir det ett par Converse (basket) skor.
Har nyss städat mitt rum också, dammat och plocka ihop allt och slängt allt som jag ska ha med mig i tvätten så får pappa tvätta sen. Nu tänkte jag dammsuga och byta soppåse sen försöka få tag på GusstN ifall vi ska gå och köpa glass. Om hon inte har tid eller något så blir jag hemma ikväll och sitter lite vid datorn, spelar gitarr eller kollar på nån film.
Dammsugaren ropar på mig! Trevlig kväll på er.

Inga kommentarer: