måndag, april 28, 2008

Stressigt..

Var i skolan i morse och det vart inte så mycket gjort. Sen försvann jag och gusstn iväg på en sak, sen åkte vi hem och lagade mat och kollade på Just my luck hemma hos mig.
Sen åkte hon hem för hon skulle iväg och göra en sak så nu sitter jag här och har tråkigt, har nyss fixat mitt hår lite och pratat med Malin om sista april. Får se vad som händer då, inget är riktigt bestämt än.
Nu funderar jag på om jag ska plugga lite eller om jag ska ringa GusstN. Borde egentligen plugga för det är så mycket jag måste göra som jag inte gjort än. Ska nog ringa GusstN först och kolla vad hon ska göra, om det inte är något som händer sätter jag mig och pluggar. Klockan är ju redan 19.00 snart.
Knäppte inte så mycket bilder i Åland, men dom som finns lägger jag upp på Bilddagboken där jag heter Sandylower KOLLA!!!

Inga kommentarer: