torsdag, april 10, 2008

Guppifiskar utan hjärna.


Sitter och snackar lite med Dr.Dill nu som sitter på tåget påväg till hennes Tommy i Örebro. Jag har kommit fram till att DillaN är en halvdöd guppi utan fenor.
Annars så sitter vi och snackar om den 10 åriga flickan Engla som vart försvunnen i 5 dagar nu, Han som är häktad för det är en Torsåkersbo, det ligger här vid mig. Det finns fan idioter till allt har jag kommit på.
Hur har min dag vart annars då?
Sov över och vaknade vid 08:00 och jag började 08:15. Hoppade upp ur sängen och flög in i duschen och fixade mig och drog till skolan till 09:30. Då gick vi igenom allt om vår monter och allt vi ska ha med när vi ska ställa ut på mässan i Hofors i vår om Handelsprogrammet. Sen åkte jag, Elin och Richard ner till bruket och handlade lite och gick till Foto Johan för att köpa ett videoband för vi ska filma inne i skolan och knäppa kort så det ska gå och rulla på min bärbara dator på mässan sen.

Helgens planer är ändrade också, jag blir hemma så om någon vill göra nått så är det bara hör av er. Nu ska jag äta nått sen fara iväg, HEJDÅ!

Inga kommentarer: