tisdag, april 29, 2008

ÅH!!!

Jag är förkyld och jag hostar hela tiden, ingen bra dag idag.
Elin hämtade mig i morse och vi hade inge lektioner, så hon skjutsade hem mig nästan direkt. Jag tänkte ligga hemma och sova med gick upp till slut. Hon fyller år idag också. GRATTIS.

Har inte gjort så mycket idag förutom att pluggat lite, har hur mycket som helst som måste göras och skickas in till lärarna. Ska försöka se till så det mesta är skickat innan jag lägger mig ikväll. Måste skriva in några uppgifter som jag har på papper också.

Är så stressad över allt med skolan nu, har aldrig haft sån panik över att allt måste in, för nu MÅSTE det verkligen in för sen är det studenten. På torsdag är det ny månad och det är sista månaden innan Juni då den stora dagen är.

PANIK PANIK PANIK PANIK PANIK!!

I morgon är det sista April och då vettefan vad som händer förutom att älsklingen kommer hit. Blir väl att hänga i Hagaparken med ALLA och festa lite. Annars vet jag inte.

Nu måste jag fortsätta plugga, hörs ikväll!


Grattis till körkortet Christer.




Inga kommentarer: