torsdag, april 24, 2008

Stressig Torsdag!!!

Har kommit hem ifrån skolan för ca 1,5 timme sedan. Har ätit lite wook och ris nyss och tänkte precis ta fram det jag ska ha med mig till Åland i morgon. Blir en liten väska med inte så mycket saker, är ju bara en natt borta.
Idag i skolan hade vi Organistation och Ledarskap med Anki och det var kul som vanligt, vi satt och skrattade som vanligt med läraren nästan hela lektionen. Sen åkte jag, Elin och Richard ner till bruket och köpte läsk och gick runt lite tills Hemtrend öppnade. Eftersom det ska stänga så är det 40% rabatt på ALLT där, köpte Ice shots glas, en flaska med en korv i så häller man i sprit och låter det stå en dag så blir det shots, sen köpte jag långa rosa genomskynlig skedar.
Sen åkte vi upp till skolan igen och hade Praktisk Marknadsföring, Då fick jag och Elin traska bort till köket och låna strykjärn och strykbräda för vi skulle stryka gardinerna vi köpte på Ikea förra veckan, sen satt vi på dom på vår monter. Sen åkte jag hem.
Nu ska jag ut och hjälpa pappa med att sätta ihop studsmattan, sen packa och duscha och vänta på Malin. Ikväll ska jag pierca henne och vi ska träffa kim en sväng och spela Guitar Hero.
Hörs ikväll!!

Inga kommentarer: