söndag, april 20, 2008

40 grader i solen.

Idag vaknade jag mycket tidigt för att vara en söndag och helg. Gick upp vid 10:30 och åt frukost. Sen har jag suttit ute med bärbara dator på balkongen hela dagen. Det är 40 grader i solen och så otroligt skönt. Sen idag har jag inte gjort så mycket mer faktiskt.
I morgon är vi lediga och det käns inte ett dugg skönt faktiskt. Skulle hellre vilja gå till skolan, för jag vet inte alls vad jag ska göra imorgon. Har ni något förslag?
Nu när som helst ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig och dra till GusstN, vi ska gå och köpa glass. Sen blir det att ringa och gratta Micke som fyller 19 år idag. Sen ska jag väl åka hem och ha tråkigt hela kvällen. Ska även träffa Malin Holmberg en snabbis så jag kan få pengar av henne till Ålandsresan som ska betalas i morgon.
Hörs ikväll!!

Inga kommentarer: