måndag, april 14, 2008

Vad har hänt idag då? Och vad väntar?

Idag försov jag mig lite i morse så missade en hel timme Naturkunskap, men det är lugnt för vi läste bara på till provet vi har i morgon.
Sen hade vi dubbeltimme turism men då vart det inte mycket gjort förutom att prata och disskutera om Engla. Sen gick jag, Elin och Richard till Lena som jobbar på skolan för hon skulle skriva rekvisition för vi skulle åka till Valbo en sväng och köpa tyg till vår monter vi ska ha på mässan. Så vi drog dit och åt på donken först sen gick vi på Ikea. Inhandlade sånna där knapriga chips gjorde vi också som vi smaskade på i bilen hem. Sen på vägen hem fick Elin för sig att jag skulle hänga mig ut genom hennes taklucka. Jomen vist, vi drog in till Sandviken och körde igenom där och jag hade huvudet utanför takluckan och det första som kommer är en polisbil så jag flög ner och satt på mig bälte. 2 minuter senare var jag uppe igen och det var roligt tills vi kom ut på stora vägen där man kör i 120. Elin körde väl kanske lite mer och det började hagla och jag hängde i takluckan, vinkade åt alla bilar vi körde om och det pissade regn också.
Vart lite roliga filmer men det kommer inte upp här så ni vet, väl hemma i skolan så lämnade vi tygen till läraren och hade Bransh och produkkunskap med Leif en timme då vi pratade om Engla och fyllde i nått papper ifrån SP om sex och kärlek. Sen vart det ett besök på Komunhuset för att hämta ut pengar för tyget vi köpt och bensinpengar till Elin. Pappa hämtade mig där och nu kom jag nyss hem. Ska fixa lite med kanyl och sånt sen åka till Malin H för jag ska pierca henne sen ska vi ut och gå en LÅNG vända. Hoppas det inte börjar regna bara.
Kommer hem senare ikväll, kanske hörs då!

Inga kommentarer: