fredag, april 11, 2008

Internet funkar och stressig vecka väntar.

Yes! Ni läste rätt i titeln, Mitt internet funkar igen och problemet varför det inte gjort det ska jag nog inte ens säga. Eller jo, det var så att eftersom soffbordet inte är i bra höjd med soffan så har jag alltid bärbara datorn i knät och jag hade råkat komma åt AV och knappen som sitter på sidan här och det är därför internet inte funkat.
Men nu gör det de och jag är glad. Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Inget mer än det vanliga.
I morgon är det lördag och det blir väl lugnt som vanligt tror jag, söndag också förutom att man ska träffa N ett tag då. Sen nästa vecka kommer bli jättestressig. Går 8:15 till 15:30 varje dag och det är Naturkunskaps prov, arbeten som ska in, massa nya uppgifer vi ska få, Projektarbetesnack och förberda monter till mässsan och filma i skolan och ta med bärbara dator var och varannan dag för måste fixa och dona till redovisningen i Kommunikation jag ska ha och måste göra en powerpoint presentation till mässan då min dator ska stå och rulla med bilder och filmer. Sen har man rester i massa ämnen också som lär göras och lite mer.
Nu ska jag sitta och kika igenom alla bloggar sen lägga mig och sova, är trött som tusan eftersom jag inte fick nå sömn natten som var. Godnatt!

Inga kommentarer: