lördag, april 05, 2008

Bra och Dåliga nyheter.


Hade världens underbaraste dröm inatt och tack vare den kan jag tänka klart igen om en viss person. Jag är inte rädd längre, jag vet vad jag vill och jag tänker inte låta vissa personer förstöra nått som kan bli så bra.
I Love You!
Dom dåliga nyheterna är också ganska bra nyheter. Adel som ska skickas hem till Afghanistan på Onsdag har gått under jorden och varje månad kommer det nytt besked till Sverige ifrån Afghanistan hur läget är i landet och det kan ändras från månad till månad och så länge Adel är under jorden kan dom inte skicka hem honom och till slut kan han få uppehållstillstånd. Vi får hoppas på det bästa för vi behöver Adel. <3>Så vad händer idag? Sitter just nu och lyssnar på Takidas nya låtar och jag älskar texterna. Syster Nina är här och just nu sitter hon och fikar med mamma på farstukvisten. Ska snart iväg och kommer inte blogga någe mer idag för jag kommer ha fullt upp. Så jag får önska er en trevlig lördag så hörs vi i morgon.
Love Is In The Air.

Inga kommentarer: