fredag, april 25, 2008

GODMORGON!!!!!!!!!!!

Som vanligt kan jag inte komma upp den tiden jag borde, skulle upp kl. 05.00 men nu är klockan 05.50. Malin sitter på golvet och har panik över vad hon ska ha med sig för något, exakt som jag sa igår. Hon kan verkligen inte bestämma sig över någon klädersplagg. ha ha
Jag fryser hur mycket som helst nu, vi trodde att det skulle bli varmt inatt när vi sov i samma säng så vi öppnade min lilla ventil i rummet och det är hur kallt som helst. Usch!!
Nu ska jag trycka igång plattången och försöka sminka mig, klä på mig och försöka äta frukost. Sen blir det att packa ihop datorn som jag ska ha med mig, men har inget Internet men har med mig den för att vi ska kunna lyssna på musik.
Men nu ska jag fixa och grejja, hörs på Söndag! Trevlig helg........
Älskling, jag saknar dig massa nu. Men snart ses vi, bara några dagar kvar.
Plus att jag ringer och väcker dig innan jag hoppar på båten.

HEJDÅ!!!

Inga kommentarer: